BLOG DANIELA CHMIELEWSKIEGO

.

poniedziałek, 30 czerwca 2008

Elmo i Renata - komiks zaangażowany

Kolejna porcja napisanych przeze mnie recenzji pojawiła się na Gildii Komiksu.

Snoopy: "Była ciemna, burzliwa noc" - tom 1
Snoopy: "Była ciemna, burzliwa noc" - tom 2
Magazyn Kolektyw - numer 2

Kto lubi recenzje krótkie, zwięzłe i bez [pseudo]intelektualnego bełkotu niech nie marnuje sobie czasu.

***

Ale jest lato - rozprężenie i odreagowywanie po sesjach wszelakich. Z tej okazji wygrzebałem z szuflady nieznane szerszej publiczności oblicze Daniela Chmielewskiego, czyli szort pod roboczym tytułem

Elmo i Renata

Napisany i narysowany został w kabinie małego Oriona, gdy pięć lat temu robiliśmy sobie z ziomami z liceum wojaże po Mazurach. Niedługo potem powstał pierwszy łanszot, zalążek Powidoku, ale nigdy już nie udało mi się wzbić na wyżyny, jakich dostąpiłem tego pamiętnego sierpniowego dnia roku pańskiego 2003.

Miłej lektury.


2 komentarze:

Vincent van Blogh pisze...

I to się nazywa undergrund. Nie źle:)

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

Twarde i bez litości. Kto by się spodziewał.

Chociaż, na pewno ukryłeś w tym jakiś filozoficzny przekaz :D