BLOG DANIELA CHMIELEWSKIEGO

.

czwartek, 17 lipca 2014

Zapętlenie - oświadczenie

Kilka dni temu wydawnictwo Centrala oznajmiło mi, że nie jest w stanie wydać Zapętlenia na Ligaturę. Powodem nie jest ani merytoryczna warstwa samego albumu, albo jakiekolwiek zależne ode mnie czynniki (premiera gotowego i czekającego na oddanie do drukarni albumu przesunięta została wpierw z października 2013 na Ligaturę 2014, a teraz na niesprecyzowaną przyszłość).

Sytuacja jest o tyle męcząca, że w praktyce od roku jestem autorem albumu, którego nikt nie ma szansy przeczytać. Od razu utnę propozycje wydania cyfrowego – komiks jest zrobiony pod medium papierowe i tylko tak w pełni może się sprawdzić. Niektóre komiksy robię pod medium internetowe i są publikowane w internecie.

Nie mam też czasu na wszelkie zbiórki pieniędzy i wydawanie własnym sumptem. Wolę skupić się na obecnych projektach: na ostatnim etapie Podglądu, który będziecie mogli przeczytać w październiku, i na kilku scenariuszach i rysunkowych pracach, o których będę za jakiś czas informował.


W tym wypadku wstrzymuję odliczanie kadrami do dnia premiery (na Ligaturze mnie z tego powodu nie będzie) i biorę się za ważniejsze rzeczy.


Brak komentarzy: