BLOG DANIELA CHMIELEWSKIEGO

.

poniedziałek, 12 września 2016

Kolejna plansza adaptacji "Anny In" Olgi Tokarczuk

Dawno nie prezentowałem nowej planszy z adaptacji "Anny In". Więc macie. Ciekawostka - kilka dni temu wyrzuciłem wszystkie napisane w zeszłym roku dialogi, bo mam lepszą koncepcję. Co oznacza, że robię plansze wg szkicu, ale wiem w tym momencie tyle co Wy, jeśli chodzi o to co kto na poniższych kadrach mówi.
(kliknij, by powiększyć)
Dlatego ogłaszam KONKURS:
W komentarzach pod tą planszą albo napiszcie, albo wklejcie planszę z naniesionymi WŁASNYMI dialogami. 
Czyje dialogi dostaną najwięcej lajków, ten dostaje ode mnie do wyboru: 
- niemieckojęzyczny Strapazin 119, w którym jest mój komiks Echtzeit
-Katalog wystawy MAGMA z francuskojęzycznym fragmentem Zapętlenia
Ogłoszę zwycięzcę/zwyciężczynię konkursu w środę (na facebooku), gdy zjem śniadanie.

Brak komentarzy: